JAG HATAR MIN JÄVLA MOBILJÄVEL

HEJ
dagen började väldigt bra (även om ngra timmar för tidigt), det blev att dra till musikskolan och repa. det känns bra inför kågerock nu, känns som vi kan det vi ska göra ÄVEN fast jag fick spelblåsor på TRE fingrar (magnus skulle vare RIKTIGT stolt över mig ='] ). Efter ungeför halvtid gick vi och åt lunch och jag viktor fia och andreas for på food, det var gott även fast viktors hamburgerbröd var lite, heh , hårt. Jag var bara TVUNGEN att bifoga en bild ;
MEN BARA FÖR ATT MIN MOBIL LAGGAR SÖNDER SÅ FUNKAR DET INET ATT LÄGGA ÖVER BILDER TILL DATORN . SERIÖST JAG ORKAR INTE.....................

Iaf, sen kom jag hem och gick nästan direkt för att möta lina. Vi möttes ungeför vid balder och gick sedan på en liten fotorunda =) , bifogar nog lite bilder senare när jag kllat igenom dom ordentligt =)
har iaf hade en trevlig kväll med lina, blev lite kolal på tv, kolla i skolkatalogen (och bedömma allt från fjortisgrad, snygghet på killar, till kläder och skor, finns inet mycket vi har missat! ;) ). Men nu for hon hem och jag har ingen aning om vad jag ska göra...
vet inte vad jag ska göra resten av lovet heller,. imorgon blir det förmodligen hockey och då ska vi fanimej KROSSA HV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ha en fin kväll
vet inte varför, men jag känner för en emo-stund

hejhoj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0