jag vill färga håret, IGEN

Nu har jag varit ganksa dålig på att skriva blogg, fy på mej.
Men det kan bero på att det inte funnits så mycket att skriva om.
Eller visst gårdet alltid att skriva men det kanske inte blir så intressant.

I allafall det som har hänt dom senaste dagarna är att vi har gjort fysikprov, fått tillbaka det (jag blev sådär nöjd, hade kunnat göra bättre om jag inte slarvade med att läsa uppgifterna som vanligt), gjort tms prov (gick dåligt, lämnade 2 frågor obesvarade, första ggn i mitt liv jag lämnar frågor utan att gissa), Fått veta att det inte blir ngt KågaRock, Fått veta att det blir troligtvis ändå blir KågeRock efter fia och leffes snakk med janne. osvosv blablabl vetinet vad jag mer ska skriva=)

btw varför tänker jag inte ibland ? jag hade tänkt vara duktig och skriva på vårat grupparbete idag, MEN jag har lagt det jag skrivit i den gemensamma mappen SOM man inte kan nå hemmifrån. BRA...... ibland tänker jag verkligen inte..

annars så är väl dagsläget lte bättre än igår, kanske bara lite värre med sömn-fronten. ikväll ska jag gå och lägga mej i vettig tid, och inte sitta vid datorn i flera timmar!

Annars ska det bli trevligt ihelgen.
Fredag kommer massa classdudes hit och på lördag kommer mina kära gammla vänner hit=) ska bli riktigt trevligt vi har ju inte ALLA träffat varandra på jättelänge =)
man måste ju utnyttja att man är ensam hemma serni ;)

MUMS, vi har sånna i frysen (A)

HÄR hade jag tänkt lägga ut ett youtube klipp men embed adressen laggade, så jag får länka ist ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Hbm4G_7rGzQ
Gillar låten jättemycket, önskar bara att jag kunnde sjunga =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0