yeaahh

Hej!
Dagen började med att jag försov mig. Jag vaknade klockan 10.10 av att natta sms-bombade mig eftersom hon ville veta om jag skulle äta med dom innan hockeyn. Men iaf kom jag inte så mycket försent till skolan eftersom vi hade sovmorgon och skulle ha börjat 10.05. Jag infann mig iaf på skolan sådär 20 minuter sent men det är ju ganksa okej ändå.
Sen vardet GODMAT och vi åt som galningar, fast vissa skrattade bara åt hur galna vi var ;) Efter maten blev det matte och krillekrille blev lite SMÅTT irriterad och slog näven i bordet (A) sen blev det svenska och det var ganksa roligt. Viktoria blev lagomt ägd då hon skrev EMOTEJP i min bok, som egentligen var hennes egen! Efter det var det idrott och vi hade fortsättning på orienteringen som vi hade i måndags. Det var kallt som fan och hjärnan blev urblåst och jag har sämst kondis=) .
Iaf så slutade vi sen och jag var helt trög och död och trött, så jag somnade. Sen åt jag lite middag invirad i mitt gulliga täcke med får på. Sen var det egentligen tänkt att jag skulle följa på hockey men eftersom jag vara så jävla trött så pallade jag inte. Så jag tänkte sätta mig vid datorn ett tag istället, MEN min dator gick inte starta och efter lite inspektion av bennet kom han fram till att nätagrigatet var pajj. Så nu sitter jag på bennets "extradator" som han burit in i mitt rum .
Annars harjag kollat på idol och sitter nu och väntar på att det ska börja om =) man KAN inte låta bli att gilla johan xD ;) han är asgrym ! Har även kollat på heroes och det fortsätter vara lika bra som vanligt!
Jag ska försöka sova tidigt ikväll. Jag måste orka med hela helgen, men KUL SKA DET BLI :D
WindowsXP exempelbild.
Typ dom enda bilderna som finns på denna VERKLIGENSUPERFINA dator.

FÖRÖVRIGT; 3-0 mot FBK, HÄRLIGT KÄMPAT SKELLEFTEÅ! <3

Postat av: beinstein

DU SKULLE HA VARIT PÅMATCHEN *!!1 :D :D vilken rolig match säger jag bara :) (mest för att vi utklassade dom + att jag, natta och viccan sprang runt i isladan som galningar + satt längst upp på läktaren och kollade på ismaskinen (L) )

och du är ju alltid trött?? .. :/ och död...



fast det får du inte vara på lördag ... och se nu till att inte stöka ner alltför mkt på fredagen!! ;)



2008-10-03 @ 15:35:40
Postat av: Lina

Haha, EMOTEJP xD Viktoria är sämst! :P

2008-10-04 @ 16:50:24
URL: http://linaekesryd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0