darling

Hejsan,
jag orkar egentligen inte skriva blogg nu men ni ska få en liten uppdatering=)

Igår hände inge speciellt förrutom att jag och 2 söta vänner var på HOCKEY <3 det var SPÄNNANDE SOM FAN, startade 3:e me 0-3 men tog igen och det höll på sluta med 3 poäng för skell, men vann efter förlängning med 5-4=)

Idag har inge vettigt heller hänt. jag är trött och jag fryser=)
ska nog gå och se ngn dålig men rolig film nu som man redan sett så man slipper tänka=)
ha det bra, vi hörs. PUSSAR

ps, färgade håret i förrgår och det blev typ nästan svart

Postat av: beinstein

nästan svart ja men SUPERFINT nästan svart :) fast du hade fin frilla (hårfärg) före också :)

2008-09-19 @ 23:10:59
Postat av: b

och btw, stod det inte 0-2 när 3:e startade , sen blev det 0-3 snabbt in i perioden? eller svammlar jag ?

2008-09-19 @ 23:11:56
Postat av: b

och btw, stod det inte 0-2 när 3:e startade , sen blev det 0-3 snabbt in i perioden? eller svammlar jag ?

2008-09-19 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0