HATA TMS HATA TMS HATA TMS HATA TMS HATA TMS HATA TMS HATA TMS HATA TMS HATA TMS HATA TMS

Hej!
jag vill först säga en sak;

JAG HATAR TMS SÅ JÄVLA MKT !

jag tror säkert att många håller med mig, speciellt prov på måndag, OCH MAN FATTAR INTE VAD MAN SKA PLUGGA PÅ! Vi har några SJUKT tjocka häften FULLPROPPADE med information och årtal, MEN DTE KAN MAN JU INTE KOMMA IHÅG ! :O
Annars då, Fysikprov imorgon. Det känns väl hyffsat, har inte pluggat så mkt men det är inte ås mycket att plugga på, det är ju typ bara att räkna, använda formler vilket inte är så svårt (iaf inte ÄN).


bild; google
MUMS ME GLASS

Kanske ska berätta lite roliga saker oxå=)
Ikväll harjag kollat på Idol och Heroes=) Idol är JÄTETBRA iår och det finns sjukt många duktiga sångare. Men idag åkta både Alexander och Christoffer (vet inet han kanske stavas med k?) ut, vilken var väldigt tråkigt. Men det finns många jag gillar blavd semifinalisterna oxå ;)
Heroes är såklart lika bra som vanligt, inga överflödiga kommentarer behövs ;)
och IMORGON ska jag och bina till stglm eftersom vi ska på reunionparty på lördag ;) det bilr rikitgt najs och trevligt och chilligt och allt :D shopping på lördag och kvällen blire partyparty ;) yeah

och btw, HÄRLIGT 3-0 mot HV BORTA. inte dåligt ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0