ja kanske borde ta bort mina emo-naglar

Min skoldag i punktform

x På Svenskan skulle vi ljuga om varför vi tappat 120 000 på soptippen
x På Caden vardet svinkallt med jävla AC i rum som redan var kallt
x På Lunchen vardet GrisGrynsGröt enligt Emma=)
x På R-tiden var emo-viktoria tvugen att vara sekreterare, HAH
x På R-tiden konstaterade vi (jag, vikkan, linus) att alfred är mobbad
   (eller vi konstaterade det inte bara, det är även uppskriven på papper!)
x På Engelskan hände inget roligt

Efter skolan blev det att tvärfara på stan, köpte ett par fina strumpbyxor och benvärmare, och sanna hittade en fin mysig tröjja=)
När jag kom hem sen harjag inte gjort ngt vettigt, beställt lite mera saker från hm.
Men nu tror jag att jag ska ta tag i matten, sen även kolla lite på fysiken kanske, och KANSKEKANSKEKANSKE även lite tms, men bara KANSKE
och det är inge heroes ikväll =(


Lite höstlöv=)


Postat av: sanna

jag älskar min nya träja;)

2008-09-24 @ 22:03:50
URL: http://sanna92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0