jag har lila naglar

Skola idag.
Massa lektioner, om vanligt ungefär=)
Närja kom hem tog jag direkt cykeln till Ingers-Kiosk för att hämta ut ena hm-paketet som hade kommit. Jag blir så jävla glad av kläder <3 och jag ska inte skicka tillbaka någonting, så nu harjag lite nya kläder iaf. En grå kjol, en svart tröjja, en lila tröjja, lila benvärmare, 2 par knästrumpor, en knallgul bikini, 2 blåa mössor. Det var lite småudda att beställa massa småsaker, och jag brukar inte göra det, men nu blev det så=)
Sen harjag gjort matteläxan utan miniräknare (eftersom jag glömmde den på skolan) och använde mig istället av bennets gammla räknetabeller från 1965, men det funkade fint det med, kollade i facit och jag hade gjort alla rätt även fats jag knappt förstod mig på domdär tebellerna=)
Annars så har vi ksolfotografering imorgon, och jag vet inet vad jag tycker om det ;P



btw, jag har en ny favoritlåt <3


Don't you bring your sadness down on me
When peace is free!
There's a sun up ahead brother
waiting on me, Can't you see ?

Postat av: Bina och Einstein

mysigt värre :)

haha hoppas du blir bra på skolfotot <3 Vi har inte skolfoto förän den 12 eller 13 (minns inte (A) )

ps. vad är det för låt? :)

2008-09-02 @ 20:36:09
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: b

FÖRESTEN , är din nya favoritfärg lila nu? ;D

2008-09-02 @ 20:36:41
Postat av: b

förresten , är din nya favoritfärg lila nu? ;D

2008-09-02 @ 20:37:01
Postat av: ipe

heheheh... bara för at dom valde det kortet där jag ler med öppen mun och därmed visar min fina glugg..

Den heter peace is free och är gjort av black stone cherry. du måste lyssna på den, den är BÄST ! , typ alla låter emd det bandet är SJUKTA BRA <3<3<33<3<3<

japppp lila is the shiet ;)

2008-09-02 @ 21:02:52
Postat av: Bina

haha du skrev emd ist för med, först fattade jag inte så jag bara WTF EMD?? HAR HON FÖLORAT ALLT FÖRSTÅND??! jag trodde du satt och sa att alla låtar med emd var sjukt bra :P



haha jaja så kan det ju gå ibland då man bara snabbläser . ;)



Då ska jag ta mig en titt( hör..eller va fan man nu kan säga när det handlar om att lysnna ) :):)

2008-09-03 @ 18:57:40
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0