kanotar lite kanot

Tjohej=)

Dagen började med att jag vaknade lite för sen (även fast vi hade sovmorgon). Var tvungen at stressa till skolan. Blev första dagen denna termin jag kör på osminkade stilen. PMS lektion med grupparbete, känns väl lite bättre än efter förra lektionen. Sen blev det lunch hur konstigt det än känndes och det var god skinksallad och goa baugetter=) Sen hade vi matte och det var väl som vanligt när man jobbar med cos ;) , det fattar nog bara klassen + alla som kan arabiska (A) Sen hade vi svenska och jag hade glömmt svenskaboken hemma men som tur var (?) hade vi läsförståelseprov. Hoppas det gick bra, känndes helt okej fast var lite osäker. Sen hade vi bara en lektion kvar och det var idrott. När vi var påväg ut mot gympan märkte lina att hennes cykel var borta, så det är oxå tydligen stulen ! ;S inte bara hennes moppe! tycker verkligen synd om dej ! ... iaf bytte vi om och begav oss nere mot älven, dagens idrottslektion skulle nämligen bestå av kanotpaddling runnt kyrkholmen ! Och jag säger bara en sak; Jag och viktoria ÄGDE ;D sen blevdet att cykla hem i sälskap av sanna som igår, något bättre väder idag men, haha ;D
Har nyss ätit middag och det känns RIKTIGT skönt att jag inte behöver göra massa läxor ikväll !, jag kanske bara ska läsa lite ur min bok. Men matten och slutfinishen på tms-skiten skjuter jag upp till i helgen=) Jag ska altså bara chilla framför datorn, tvn (idol & heroes) och i sängen och läsa min bok ikväll ;)


bild; google

Ha en vacker höstkväll, pusss på dej=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0