lättroad


1. Hur gammal är du om fem år?
21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Lina, Sanna & Nicke

3. Hur lång är du?
180 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The Green Mile

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?

Jenny

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

":-( förlåt :-( ... eller... jag kanske är född ond?moahaha!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror till vem och vad det är frågan om

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
några timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du?
mörkbruna

12. När vaknade du i dag?
runt 11 trorjag?

13. Vilken är din favoritjulsång?
Tänd ett ljus!=)

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst?

skolan på tms och fysik lektioner

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

inte kvar i skellefte iaf

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mardrömmar, att jag blev förföljd och jagad

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

säkert något igårkväll=)

19. Hur stor är din säng?
105 & 120

20. Har du stationär eller bärbar dator?
båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
T-shirt och trosor för det mesta

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
Skellefteå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota på sommarn och tjocksockar på vintern

26. Är du social?
om jag vill

27. Vilken är din favoritglass?

Ben and jerrys!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdig kladdkaka

29. Tycker du om kinamat?
mums!

30. Tycker du om kaffe?
ohno!

31. Vad dricker du till frukost?
Mjölk, juice eller oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
Njae inte vad jag vet=)

33. Kan du spela poker?
jag är bäst

34. Tycker du om att mysa
ja :]

35. Är du en beroendemänniska?

nej tror inte det, beroende av vad ?
 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
känner och känner

37. Vill du ha barn?
inte nu iaf

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engalska dugligt och Tyska odugligt

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

havet ftw!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
jag äger några smycken av guld så ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

heroes, top model, idol, andra avenyn, prison break

44. Kan du rulla med tungan?
jep

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Nathalie Lundström

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Time is running out, haft den ganska länge borde nog byta xD

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt skrivbord

50. Flirtar du mycket?
skulle jag inte påstå

51. Kan du byta olja på bilen?

har aldrig testat

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Små citroner gula

54. Läser du dagstidningen?
VÄLDIGT sällan

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
veckotidning,? nej

56. Dansar du i bilen?
ehh?  Nej faktiskt inte ??

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
ingen aning =)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

lapp till mamma igår=)

59. När var du i kyrkan senast?
skolavslutningen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
magnus<3

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

vecka kanske

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vetinte...



jag är JÄVULSKT sugen på choklad

Postat av: Natta

Naaaw! fråga 45 <3 fattar inte varfö jag inte har läst den här bloggen nogrannare tidigare (btw, jag kan inte stava, JAG VET!)

2008-10-16 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0