Live to win

Hejsan!
Dagen började med en mattelektion, vill har bytt område om jobbar nu med bråk och det känns endast onödigt. Det är ju typ 8437923 gången man haft repetition på det. Sedan blev det idrott, först blev vi imformerade om syreupptagning och om att vi nästa vecka ska ha kondis-test. Visst det är inte långt vi ska springa men då måste man ju vara snabb, vilket jag inte är. Sen blevdet lite fotboll, det var kul=) Sen mat och sen datakunskap. Den fortsatt och hålla den höga nivån. Sen hade vi svenska och vi hade ordförståelse-test/prov. Det gick VREKLIGEN inte bra, jag är kass på sånnt ;D Sista lektionen hade vi tms och jag blev utsedd att bil gruppledare i vårat grupparbete, kansek lika bra eftersom jag säkert inte blivit nöjd med resultatet annars ;P
Vi slutade klockan 4 och då tog jag cykeln direkt hem, Jenny var såklart hemma hos oss och vi tog oss vår vardagliga pratstund. Sen kom mamma och bennet hem och jag var så jävla hungrig så jag började att laga middagen SJÄLVMANT. Sen fickjag veta att vi inte alls skulle på husvisningen ikväll, utan att den är imorgon. Men det gårju inte så bra eftersom jag ska vara på musikskolan då (mamma är även upptagen, LYCKAT!).
Sen harjag legat i min säng och NÄSTAN somnat, men bara nästan. Så jag satt mej framför datorn istället, där håller jag mej iaf vaken. jag har faktiskt ALDRIG somnat framför datorn ;)
Nu väntar jag iaf på att bina ska komma, vi skulle ut och promenera, våra promenader är riktigt mysiga=) hoppas det inet är alltför kallt ;P

en orkide, bara mitt i allt ihop=)

Ha en fin kväll!
Puss och Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0