montag den 22. september 2008

Hej

Idag har det då varit den så kallade må bra dagen. Det var faktiskt roligt (fast det roliga varade bara till lunch, sen blevde vanliga lektioner). Det blev porträttritning utan att kolla på pappret med vänstar hand och ge-varandra-positiva-kort-leken. Min grupp gav mig iaf ord som äventyrlig, modig, musikalisk, ivrig och romantisk, och jag har inte den blekaste av vem jag fick romantisk ;) men tack, den leken blev man iaf glad av =)
Sen blavdet datakunskap och det suger, vi fick lära oss hur man använder stavningskontrollen i word + hur man använder tab-funktionen. Efter det hade vi svenska och vi skrev minnen och läste noveller, och jag fick inte sitta bredvid lina och emovickan för lärarn bara för att jag skrattade som en man, buhu
Nu snart kommer iaf natta hit för vi ska på hockey ikväll=) KROSSA LINKÖPING säger jag bara!

Nu vill jag bara hälsa att Viktoria Pettersson är ett jävla emo
(läs själv va hon har sktivit på hennes skåpdörr)

Postat av: Niklas

Du har en man i dig :S

2008-09-22 @ 17:05:57
Postat av: bina

du är en man bella det är bara att erkänna

2008-09-22 @ 17:43:26
Postat av: ipe

okejdå det kanske är dags för mig att erkänna;

JAG ÄR EGENTLIGEN EN MAN !

så nu var det sagt............

2008-09-22 @ 22:05:04
Postat av: bina aka freud

bra bella , bra jobbat! det var det enda riktiga...du måste vara ärlig mot dig själv och dig omgivning! :)

Nu äntligen har du kommit ett steg till mot Nirvana !

2008-09-24 @ 14:11:55
Postat av: ipe

yay,

jag sak nog börja klä mig som en man nu, och int raka mitt skägg

2008-09-24 @ 17:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0