rock on

Hejsan !
Denna dag har vart hyffsad, hyffsade lektioner som varit hyffsat seriösa, när man kom hem varman hyffsat pigg och glad och nu är jag hyffsat sugen på att gå och sova.

Nejmen okej. lektionerna var väl helt okej, på lunchen träffade jag viccan ett tag =) jag var lagom seriös på fysiken och matten, viktoria tror typ att jag har ngt problem.... Sen blevdet fara hem och göra nått(?), sen blevdet musikskolan och rep med kära bandet (och gästartist) !=)  det var LÄNEGESEN och JÄTTEROLIGT (även fast jag var lika död som en sten störredelen) <3 Peppa inför KågeRock ;)
Nu funderar jag på att SOVA. jag har blivit så duktig !
Halv elva ! =) det börjar likna ngt! ;D


bild; google
jag måste erkänna att denna gitarr var ganska rolig
men sofia din gitarr var najsigare :]

Postat av: Sofiia

Näe så himla cool bild!!=D

2008-09-10 @ 20:47:55
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: ipe

iknow :]

lego <3

2008-09-12 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0