så många måsten

Nu ligger jag här i min säng tilsammans med massa pennor och papper. Nu har jag bestämmt mej för att inte plugga nåmer inför provet imorgon. Jag kan det inte.
Jag skulle bara vilja knäppa med fingrarna så alla saker blev bortplockade från min säng, skrivbordslampan släcktes och gympaväskan blev packad. Det skulle vara väldigt praktiskt. Och jag gillar saker som är praktiska eftersom jag är väldigt lat, iaf tillfällen som detta, då jag är sjukt trött.
Jag lyssnar förövrigt igenom lite musik som jag absolut inte laddat ner. Hittar endel bra. Men kommer förmodligen inte hinna lägga in det på mp3n eftersom jag ska till mamma imorgon. Kommer inte ens hinna lyssna fördigt på allt. Och jag önskar att min mp3 hade större minne, 1GB är inte tillräckligt.

Önska mig lycka till på provet imorgon, kommer gå åt helvette.
fast ingen annan verkar se dethela så ljust heller, så det känns ju som en liten trygghet.

Annars så måste jag ta tag i min del av grupparbetet i veckan. Jag har inte ens skrivit klart texten. Bra jobbat isabell, mycket imponerande! och jag var den så kallade gruppledaren........
Jag måste även söka fakta om ngn person, jag minns inte vad hon hette och vet inet vad hon gör, men det är en svenskauppgift.
Imorgon måste jag även baka en kladdkaka eftersom jag lovade fia&hanna det. Annars blir dom nog inte nådiga på mej (A)
Jag vill även se hokcey i veckan, och se avsnitten av andra avenyn och heroes och idol
+ att vi med alla säkerhet kommer få matte och engelskaläxa.
+ att vi snart har matte och engelska prov
fyfan säger jag bara.
det känns som att hela mitt liv styrs av skolan just nu,


Postat av: en söt männska

varför lovade har du lovat dom de? =P

2008-09-29 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0