Sex går att dela på tre

jag säger bara en sak;
SPÅRAD DAG ! xD

Först hela historien som emma berättade på lunchen xD GRR , vilket erbjudande altså ;)
Sen mattelektionen ! xD
lite spårat där ute på vänstarkanten.
Det ärju ganksa intressant hur mycket man kan dela sex på, eller hur MÅNGA kanske jag sak säga ;)
jag, viktoria, Lina, Sanna, Johannes och Emil !:D yay lektionen var inte tråkig !

Och ikväll blire trevligt oxå =)
far till ica, träffa Lina, Sanna, Johannes, Emil & Nicke, köpa godis sen fara hem till lina eller hitat på ngt annat trevligt :D blir nog najs :D

Aja, Ha en trevlig kväll allihopa :D
pusshej !

Postat av: sanna

Jag tycker 6/2 är rätt. hehe

vi ska nog ha skoj ska du se!

2008-09-05 @ 18:22:50
URL: http://sanna92.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag tycker 6/2 är rätt. hehe

vi ska nog ha skoj ska du se!

2008-09-05 @ 18:22:52
URL: http://sanna92.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe oj det blev visst 2, men 2 är ju bättre i en när det gäller 6?

vänta..

2008-09-05 @ 18:25:22
Postat av: ipe

heheheh ;) sex går att dela med hur mkt som hellt, bara man har lite vilja ;)

2008-09-06 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0