ska jag färga håret brunsvart igen ?

Idag efter skolan skrev jag ett hyffsat roligt blogginlägg, men SÅKLART laggade sidan så närjag klickade på "Spara & Publicera", det blev bara sidan kan inte visas och sen vardet kört.

Menmen jag orkar inte skriva ngn beskrivning av min dag, vill bara nämna några punkter som jag tycker är extra viktiga, (ändå ingen som orkar läsa om att min mattelektion var seg, kanske ngt jag borde insett lite tidigare)

x Viktoria är söt när man tar hennes skåpnyckel (A)
x Jag är så förbannat trött, allt känns piss med typ 1000 läxor. jag PALLAR inte. kan man inte bara få försöka leva, det finns nog mycket saker man ska försöka få kolla på......
x Det är så FÖRBANNAT härligt att träffa er, hannaz. Nulängre ses vi ju inte varje dag så därför är det skönt att träffas såhär ibland, jag blir jätteglad även fast jag kanske inte visar det eftersom jag är så förbannat trött ., men det betyder mkt tat fof träffa er <3

btw lyssnar jag på en gammal favorit i hörlurarna just nu, 30 seconds to mars - From Yesterday, den är otroligt skön ! <3

var bara tungen att ladda upp denna bild eftersom den är så sjukt snygg, jared leto måste vara bland det snyggaste jorden skådat !

och ja, det var ett tag sen jag gillade 30 seconds to mars, men jag tycker det är trevligt att lyssna på musik som jag en ggn älskat.

Nu borde jag gå och sova snart tror jag


Postat av: Lina

Brunt ftw! :D

2008-09-16 @ 23:54:41
Postat av: binlusen

JARED FÖRALLTID <3 säger jag bara.

2008-09-19 @ 19:33:01
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0