skokartong

Hittade denna på sannas blogg och kännde mej lättroad så jag gör den med (:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Är med folk
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag vet inte XD
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
:-(
Vilket sms blev du mest berörd av?
Har jag förlorat dig?
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Va fan har du gjort!? Fattar du inte att alla blir avundsjuka på dig!? Du är värsta söt Asså!! Du kan inte gö så!! Alla blir ju fan kära!! Skicka detta till dom 10 sötaste du känner . Får du 3 tillbaka är du söt. Får du 5 tillbaka är du söt och snygg. Får du 10 tbx är du het söt snygg och allt alla vill ha ;-) <3
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
nEj förlåt :-( du är söt :-) och har fint utåtstående hår på bilden på min mobil :-)
Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Om det är någon som äter middag hemma idag och inte på stan, så kan jag skjutsa till musikskolan ;-)
Vad vill du höra mest av allt?
Ja jag hoppas det :-P men sak inte du göra ngn nån gång? Vi kan göra en tsm.. :-D
Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
För att katten sket i örat på mig..
Din romantiska replik?
Men skriv i smyg som jag. ;-)
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha men vadå ska jag sitta å le som en idiot eller? XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0