~There goes my hero..

Tjenare=)

Tänkte bara att uppdatera lite idag med .
Inget vettigt att säga men skriver ändå !
Jag kan ifs skriva lite plus och minus med dagen!

+ TE1B <3
+ Jag fick smaka på viccans mumsmums ;D
+ Dagen har varit relativt lättsam
+ HEROES har börjat om ! :D
+ IDOL har börjat om ! :D
+ Sovmorgon imorgon ! :D

- Skriva teknisk analys om jävla kondensor-skit
- Läsa bok till svenskan, inte SÅ mkt minus men jag gillar inte att läsa på beställning, och absolut inte när man måste skriva om det ..
- REGN påväg hem
- MIN MOBIL LAGGAR SÖNDER
- Mitt rum ser ut som ett bombnedslag



kanske haft uppe denna bild förr på bloggen,
men ville bara säga att jag gillar min gitarr :]

Postat av: bina

HEROES <33 SÅ JKLA BRA ATT DET GÅR IGEN!!!! :D Det har vi båda längtat på ;)



och idol var ju helt okej igår , underhållande som vanligt :)

2008-09-04 @ 17:29:04
Postat av: b

du borde söka!!! :D

2008-09-04 @ 17:29:43
Postat av: ipe

jag ÄLSKAR typ heroes <3<3<3 grymmt bra och grymmt kul att ha ngt att se på tv, har saknat det xD



Nej.. men du borde =)

2008-09-04 @ 17:42:58
Postat av: sanna

tjusig gittar, finare än min.

2008-09-04 @ 20:14:16
URL: http://sanna92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0