tjolahopp

ännu en trevlig dag har gått
eler iaf nästan, klockan är inte ens sju=)

Min dag har sett ut såhär;
kom NÄSTAN försent till svenskan, när jag hade parkerat min cykel kollade jag på mobilen och då var den 8.31, sen SPRANG jag typ till skåpet, hämtade grejjerna och till klassrummet, men HÖR OCH HÄPNA dom andra satt fof kvar utanför, så jag kom inte försent =) Sen blev det cad och det var trevligt. Förutom att jag nu vet att henrik (våran lärare) kommer vara extra vaksam på vad jag säger efter att jag svurit lite för mkt denna lektion "Altså isabell, ditt språk är inte så trevligt, jag KOMMER att fortsätta kommentera det", fast han använde inte ordet "kommentera" utan ngt annat, det lät iaf roligt ;P , jag tog det iaf inte på allt för stort allvar ;) sen blevdet lunch och jag upptäckte att fiskpinnar FAKTISKT är gott! :O jag har JÄMT trott tat det är äckligt men det funkar ju ! sen hade vi LÅNGHÅL och då begav vi oss på stan (som vanligt då kanske ;S), Jag köpte ett guligt blått diadem med en rosett på, en lila lång och stor och mysig halsduk, en svart mössa och en grå/svart randig tröjja =) jag är nöjd öve mina inköp MEN jag borde kankse inte köpa ngt (A) Sen kom vi tillbaka till skolan och skulle ha sista lektionen för dagen som var engelska. Vi hade läxförhör och jag hade 12/12 rätt ;) jag är bra på "the virgin now boarding"-ord. Sen gjorde vi inge mera vettigt på engelskan och sedan begav man sig hemmåt. Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta kläderna och ta på mej löparskorna och for ut och joggade. För jag visste att dte inte skulle bli av om jag sparade det till efter maten ;P , men visst det var "härligt" (allting är relativt, det varnog härligare att fara ut och springa än att tvingas skära ut sin egen hjärna). Sen harjag hjälp till med maten, duschat osv. Nu ikväll ska jag noh FÖRSÖKA läsa igenom fysiken och FÖRSÖKA skriva ngt på svenskan. Jag vet iaf med säkerhet att jag ska kolla på idol och heroes. btw en sak som verkligen SUGER är att heroes och topmodel visas samtidigt=(


Postat av: bbbbbeinstein

men är iunte top model på tisdagar? eller ivsas det 2 ggr i veckan... eller var det bara en gång???

2008-09-12 @ 19:51:44
Postat av: ipe

det kommer nog visas på onsdagar som vanligt tror jag. men första veckan ärdet ju jämt "dubbelsvanitt" och i veckan visades dom tydligen på olika dagar =)

2008-09-12 @ 21:39:34
Postat av: bina tycker om dig sötbella

fast nu är det ju så att det visas när idol är (20.00) onsdag och torsdag + tisdag tror jag :P

men det suger ju det också !

2008-09-19 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0