detta är ett oviktigt inlägg

Häj =)


Jag ville inget speciellt men jag gillar att skriva sånna här gulliga men helt oviktiga inägg.
Jag kanske skulle göra detta inläxx EXTRA oviktigt genom att berätta ngra ytterst oviktiga och ointressanta saker ! ;D good idea!

1. jag ÄLSKAR doften av nagel-grejjen som jag fick i födelsedagspresent av Jenny. "Oliva by CCS" om det nu säger ngn nånting. jag är typ beroede, <33333333 (inte bara typ)
2. Jag vet inte vad jag ska skriva mer men vi får väl hoppas att jag kommer på ngt mera ;D
3. Jag ska till våran kära huvudstad 2 ggr ihöst
4. Jag måste gå på stan och kolla vinterjacka och lite småsaker=)
5. Jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva, fast det gör ifs bara inlägget ännu mera oviktogt!
6. 6 är en trevlig siffra ;) hehe
7. jag kommer förmodligen inte palla sminka mej imorgon heller
8. Jag tror jag lägger av med detta när jag kommit till punkt 10 =)
9. jag gillar att bita på saker, spec hårklämmor
10. (DENNA PUNKT ÄR ETT UNDANTAG, INTE OVIKTOG D.V.S!!!!!!!!) På torsdag blire första ggn denna säsong jag beger mig mot isladan, ifs bara träningsmatch, men ÄNDÅ :D SKELLEFTEÅ AIK I VÅRA HJÄRTAN <3<3<3

mission compleate;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0