njaaaeeejoooahhhhjo

Hallådär =)
Bara för att det har varit skolfotografering idag tyckte jag det var läge och fortsätta ta bilder då jag kom hem. Bytte "profilbild" eller vad man nu ska kalla det. Det var en bild jag tog utan blixt i ett ganksa mörkt rum och sedan ljusade upp och redigerade, tyckte den blev hyffsat fin=)
Och bara för att kan jag bjussa på en till bild på mig ;

hejhej jag är hyffsat glad iaf =)

Varför har jag blivit så generös med att he ut bilder på mig ?
Jag kanske till och med verkar lite ego xD hahahahah ojoj =)

Idag har det som ni kanske förstår varit skola. Hyffsat trevlig dag! Dagen började med bild och det gick ju ganska bra, vi jobbar med logotyper och ska göra en med sina initialer (hur stavas det och VAD HETER DET eg ? , man säger det bara otydligt och har sldrig tänkt på det ordet innan;S ), Efter det blev det engelska och vi hade läx-test och sen fick vi fortsätta på testet/provet vad vi kunnde som vi påbörjade ngn ggn. Sen kom dagens allvar och det blev skolfotografering. och SJÄLVKLART var jag tvungen att sitta och SJÄLVKLART var hon tvungen att välja den enda bilden där jag ler med öppen mun och därmed visar tänderna..... =) Senblevdet efterlängtad lunch, mums- Efter maten blevdet fysik och vi håller på med optik d.v.s infallsvinklar och brytningsvinklar och brytningslagen och brytningsindex och sånn skit ^^ Senblevdet matte och det var en mkt trevlig lektion xD lite smått spårad vissa stunder, <3
När jag kom hem minns jag inte vad jag gjorde, satt säkert vid datorn. Sen blev det mat och en forjag till kusmark och hämtade min moppe. Senblevdet att sätta sig och göra fysikläxan och läsa ngra kapittel ur boken till svenskan=) duktigt duktigt=)
och nu funderar jag på att gå och sova. Jag är en mkt duktig tjej, jag borde få massa godis eller pengar av ngn. Håller du inte med ? :D

btw, är det ngn som håller med om att allt på publishme blivit segare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0