MY WEEKEND

HEJ IGEN !
Nu är vi tillbaka till skellefteå igen efter våran lilla stockholmsresa (eller egentligen har jag vare hemma sen 5 ungefär). Det har varit jättetrevligt men nu är jag typ död + att jag måste plugga tms (jag HATARHATARHATARHATARHATAR det, jag PALLAR inte och snart SKITER JAG I DET!) + att jag vill fixa med all musik och lägga in på mp3 + att jag vill se andra avenyn + att jag vill snakka på msn + att jag vill sova tidigt.
tror ni jag kommer att lyckas ?
nej............

Men iaf, som sagt så var jag och bina och hennes mamma i stockhom i helgen eftersom jag och bina skulle på reunionparty.
Fredag - Flög till stockholm, kom till hotellet och eftersom dom klantat sig och gjort en dubbelbokning fick vi en svit ist (mkt betungande), gjorde inte mkt mer, packade upp, sov=)
Lördag - steg upp, frukost i globen (LYXIG hotellfrukost), stan och SHOPPING (mina shoppingfynd blev; jenas, mysig tröjja, t-shirt, halsband), tillbaka till hotellet och göra sig iårdning, promenad till fryshuset, film; CAMP ROCK (yeah,), träffade ALLA ANDRA <3<33<3<3<3<33<3, dansade, hade allmännt roligt, tröttnade på "reunion-grejjen" och vi begav oss utåt , hamnade på tunnelbanestationen, hamnade på ett kebab-ställe, stannade där och vi satt och snakkade hela kvällen/natten! <3
SÖndag - Hemresa

Altså alla man träffade i Brighton saknar man faktiskt mkt=)
Trevligt att träffa ngra igår iaf; Frida, Janina, Hanna, Jenny, Imme, Oskar, Daniel, Axel ! =)

Menmen.
NU kanske jag ska sluta skriva och börja göra ngt vettigt ist................*suck*

Postat av: Anonym

JA VAD KUL :d

2008-09-28 @ 22:41:25
Postat av: BB

JA VAD KUL :d

2008-09-28 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0