give me ur money=)

HejHallå=)
Jag kollade för ett tag sen i en sånhär liten "höstkatalog/utskick" med nya saker i från hm. Jag vill typ köpa hälften av alla saker. Men nu tycker jag att jag ska koncentrera mig på att försöka hitta en vinterjacka. Jag provade 2 olika på hm idag med en var för liten och den andra var alldeles för vid i nederkant + att ärmarna inte var nog långa. Provade oxå jackan som jenny köpte idag och hon tyckte att den var mkt finare på mej än på hon eftersom jag är lång. hon tycker att allting ser mycket bättre ut på långa personer men på den punkten håller jag verkligen inte med. Visst jag tyckte jackan var fin och satt bra, MEN problemet är bara att ärmarna var ungefär 1,5 dm för korta.
Annars så är det onsdag idag och vi har lååååång lunch, och den tillbringar men oftast nere på stan och stan=shoppa. Jag köpte en mysig kofta på carlings och hårfärg på hm. Ska tvinga mamma att färga håret på mig ikväll=) När vi (jag, viktoria, emma, lina, julia, amanda) var på stan blevdet även ett litet fika på kanel, mysigt men lite smådyrt och onödigt=)
Dagen har faktiskt varit rikitgt härlig, började med svenska och jag hann inte redovisa och maja var då lix sjuk så, så det blev bara att lyssna på andras redovisningar och det var trevligt. Sen hade vi CAD och jag måste bara säger att jag ÄGER, seriöst ! Fast i slutet blev det kanske inte jätteseriöst när datorerna började lagga sönder, eller iaf min och emmas, då blevdet lite klapplekar och annat =) Sen var då våran JÄTTELÅNGA lunch, och där försökte även mina andra gulliga vänner få mig att joina att vara med och spela rockband i cafeterian för att vinna dreamhack biljetter, till saken hör att dom redan vunnit förra veckan ! När vi började om igen hade vi engelska och det sög. Skittråkigt och det enda vi gör är att lyssna på texter, har grammatik-genomgångar och får typ 36878 papper med övningar. Sen slutade vi i allafall för dagen och jag tog min cykel hem

Förövrigt så fyler min kära syster år idag och hon sa att hon ville att antingen skulle jag bidra med arbetskraft i frostkåge, eller köpa henne en ansiktskräm med anti-rynk-effekt, hahah TANT-JENNY<3

Annars vill jag bara klaga litegrann
xSvenskaredovisning (ngn ggn)
xEngelskaglosor (fredag)
xFysikläxa (ngn ggn)
xFysikprov optik (nästa fredag)
xTmsprov teknikens utveckling (måndagen efter fysikprovet)
xTms grupparbete (ngn ggn)
+ att vi förmodligen kommer få matteläxa imorgon

Men imorgon harvi iaf sovmorgon eftersom vi inte har fysik-laborationer TACK OCH LOV FÖR DET IAF! men vi har lång dag.........
och vi måste planera våran klassfest, eller snarare VARS vi kan vara=)


foto; ipee
här är en trevlig och färgglad bild=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0