söndag

Igår blev det mer övningsköring, övade lite på tre-punkts-vändningar och det gick hyffsat. + att dte gick bättre med allt, klarade det NÄSTAN utan motorstopp ;P
På kvällen blev det att köra till bowlingen och möta FödelsedagsbarnetLina, Sanna, Nicke, Emil & Jojje, jag kanske inte är någon mästare på att bowla, men jag är JÄVLIGT nöjd över min andra serie, 131 poäng ! :D Efter bowlingen blev det att fara hem till sanna. Vi hade kommit på VÄLDIGT kreativa presenter till lina , jag och sanna hade GANKSA roligt då vi köpte dom ! ;) det blev ett "spel", bestående av 2 tärningar , på den ena stårdet VAD man ska göra, och på den andra VART man ska göra det.. ;) sen gav pöjjkarna henne vart sitt par mkt vackra stringtrosor ;) Det blev även film och snakk=) mycket trevlig kväll! <3

Idag harjag inte gjort mkt. Kommer förmodligen inte göra ngt på hela dagen. Det känns skönt !
Ska nog sen försöka hitta ngn sida jag kan kolla på heroesavsnittet som visades i torsdags som jag missade=) Önskar oxå att det var idag och inte nästa söndag andra avenyn börjar om ;P

Postat av: Liina

Hahah alltså bästa preseterna ever! PUSS <3

2008-09-16 @ 23:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0