klockan är bara tio, =)

Igår kunnde jag tyvärr inte uppdatera p.g.a att dte finns viktigare saker i ens liv än att sitta framför datorn (det är nog många som inte trodde att jag ngnsinn skulle uttala dom orden, men varje dag ska man häpnas)

Igår hände en VÄLDIGT MYSKO GREJJ.
Jag vaknade upp när väckarklockan ringde, och JAG HADE MIN NYA HALSDUK VIRAD RUNNT HALSEN! och jag kan sätta hela mitt liv på att jag INTE hade på mej den när jag gick och la mig.
Jag måste altså ha gått i sömnen.......

Skoldagen var väl ungefär som vanligt oengagerad förmiddag och spårad eftermiddag, spec svenskam. jag säger då bara det, man SKA verkligen aldrig sluta häpnas.......

Efter skolan kom Viccan, Natta och Bina hem till mej och vi alla åt (vissa snabbt, anndra långsamt och endel VÄLDIGT LYCKAT med kinapinnar). Orsaken till att alla samlats hos mig var att vi senare skulle på hockeyn och strax före 6 begav vi oss mot skellefteå krafft arena. Jag måsta bara tillägga att grönt och gult måste vara dom FULASTE färgerna tillsammans, fyfan. Men såklat vann allas vårt kära AIK och matchen slutade 4-2.

Idag minns jag inte så mycket från skolan, det ärju lite konstigt !
Förutom på engelskan då vi var i ngn "studio" och snakkade med varandra genom headset/hörlurar-med-mick. Det var roligt, (A)
Sen efter skolan blevdet stan och det är inte vaje dag man sitter på cubus golv och GRÅTER av skratt xD hahahahh ! , mkt trevligt ;D

När jag kom hem blevdet väl inte så mycket gjort men efter maten så begav jag och pappa oss ut i bilen och jag ÖVNINGSKÖRDE för första ggn ;) haha yea jag är en naturbegåvning. Dagens körning såg typ ut såhär; Starta - lägga in ettan - friläge - ettan - tvåan - friläge - motorstopp - starta om - ettan - friläge - ettan - friläge - ettan - OSV ni fattar principen ;) nu är jag en hejjare på att lägga in etan utan att det blir hackigt (allt är relativt) och inte få motorstopp. Inte speciellt svårt men, jag och pappa skulle ta oss en liten tur imogon oxå =)

Sen hadet blivit att skriva lab-rapport och kolla lite tv. och nu är det datorn som gäller. + att jag ligger och lyssnar på mitt element i mitt rum, det låter helmysko. Så om jag är död imorgon så vet iaf alla som läst min blogg att det förmodligen beror på att elementet har exploderat. så då vare sagt så blire inte så jobbigt för polisen med utredningen osv =)

wellwell, jag måste nog lägga in en bild här nu efter detta halvlånga och mycket informella inlägg, annars blire lixom lite tråkigt ;)


bild; google

btw det blir nog mkt trevligt imorgon ;D

MeN dU fÅr Ha DeT sÅ bRa!
PUSS HEJJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0