we belong together

Hej!
Nu ska jag berätta några saker för er tänkte jag =)

Jag har läst ut min svenskabok
Jag har gjort matteläxan
Jag har gjort fysikläxan
Jag har motionerat idag
Jag har har skrivit 5 rader om kondensorer (well done)
Jag har inte svara på sista pms-frågan
Jag har blivit förkyld
+ att jag nyss fick VÄRLDENS längtat tillbaka till förra hösten och att spela innebandy. Att komma hem denhär tiden i mörkret efter en svettig träning, jag saknar det som fan <3 innebandy i mitt hjärta !


Postat av: bbb

jo men nu måste vi ju börja ta såna där grejjser på tex fritidskompaniet, miunns du inte att vi sa det också , fast vi var för unga.. ?? :P btww följer du på afrikansk dans haha eller ngt liknande vi aldrig prövat förr, man kan ju börja med att pröva iaf ;)

2008-09-08 @ 17:50:15
Postat av: ipe

jo vi måste göra det, det är eg bara att vi startar ;)

btw det heter friskvårdskompaniet (A)

2008-09-08 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0