cant buy me loooooooooove

-fråga inte vad rubrien ha med ngt å göra, fick bara låten i hjärnan

igårkväll var det en riktigt trevlig kväll.

jag, natta, viktor, sandra och linda invarderade (haha okej, vi var bjudna) binas hus någon gång före 7=)  och kvällen bjöd på mkt roligt t.ex. geni-"spelande" med barnfrågor, gh, upp till bevis (eller visst heter det så ? xD), och chill framför tvn. =) det togs oxå endel kort så man får hålla utkik på binas blogg kanske ? =)
tack för en rolig kväll (okej natt) iaf, ni är bäst <3

Jag sov ju iaf över hos bina så nu är jag trött och risig. men tror att jag ska gå och snabbduscha och hoppas på att jag blir pigg då ! ska även fylla på mobilen med gratis sms (smsa med mej ? 0738097755) och sen ska jag PEPPA för ikväll. då blire partyyy =D

Förövrigt så är det den 18 april idag, och dvs att det är EMMAS FÖDELSEDAG !!! <3
ett stort GRATTIS TILL DIG, du är bäst älskii=)


sweeti ;*

Postat av: Emmaaaa

Nämen tack :] <3

2009-04-19 @ 00:31:26
URL: http://busiit.blogg.se/
Postat av: Robin

HAHAHA! :D

2009-04-24 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0