CUTTAR-TORSDAG

mina planer för helgen är ändrade
blir ingen sleepover hos vikki på lördag (det suger) eftersom pappa och tyra gillar att planera vad jag ska göra. på lördag blir det iaf skoter med massa, bland annat linnea. det blir kul att träffas vi har ju inte vare med varann på ett tag =) och på kvällen blir det ngn slags påsk-middag typ. På söndag blir det att dra till malå med pappa och tyra och SNÄLLA KAN/VILL NGN FÖLJA JAG PALLAR INTE FARA SJÄLV MED DOM ?
aja, jag blev lite sur på dom eftersom dom planerar vad jag ska göra och jag tycker att jag är nog gammal att göra det själv, men jag blev glad igen då tyra hade dammsugir mitt rum, gett met ett påskägg och packade täcke/kudde osv till ikväll ;P hahah jag klarar aldrig av att vara sur länge.

DESSUTOM HAR VI PÅSKLOV NU OCH DÅ SKA MAN INTE SURA
:D



Vi hade iaf bara 2 lektioner idag, fysik och data. på fysiken fick vi tillbaka proven och det gick väl hyffsat men jag skulle vilja veta vart gränsen till mvg var=) förövrigt började vi på sista avsnittet i kursen (tror jag ?) och vi ska nu jobba med komposanter och resultanter igen (tms <3). Datakunnskapen sög iaf som vanligt, blev inte mkt gjort . ;P
Efter skolan gick iaf jag och vikki och mötte skolkarna (iaf 2 av dom, johan och lina) på stan och sen gick vi på waynes och fikade. FAN VA GOTT MOROTSKAKA ÄR, :D det var jättemysigt

Nu sitter jag och peppar ikväll. ska till natta och jag ska sova där. FAN VA NAJS :D det känns som att det var evigheter sedan man träffade endel =)


say hello to my new friend
the chicken-warrior, grr

Postat av: jaohan

OMG



EN BLICK - DÖD

2009-04-09 @ 18:07:29
Postat av: heeeeeee

du kommer vara saknad ikväll

2009-04-11 @ 13:45:28
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0