do it all over again

jahaja, vad har hänt idag?
sjukt jävla trött - som alltid - på morgonen. men svenskan var rätt lugn. vi satt bara och läste i våran bok. sen blev det cad och det funkade. det gick ovanligt fort. efter cad blev det lunch och det var supergott (skinksallad med baguett). sedan hade vi klassråd och vi bestämmde mkt vettigt. måste komma ihåg att ta med en tia imorgon . sedan blev det nk och där gjorde jag (hehe ingen annan heller för den delen) inget vettigt. jag hade tyd damp 99% av tiden och ville fäktas med ngra järnpinnar, eller gömma kroppsdelar från plastdockan. iaf så hade vi matte sist och det gick ju hyffsat bra !
denna dag har ändå vare hyffsat okej =) det tack vare mina underbara klasskompisar ;D

när jag kom hem hade vi fått beställningen från lyko, och där hade jag en antifrizz/staysmooth grejj. (hihi jag hade tur, mami betala). det luktar iaf gott som SAAAATAAAAN (typ som det gör på te-magasinet) få hoppas att den är bra=)


bara för att en bild säger mer än 1000 ord, det blir roligare och för att jag har tråkigt =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0