IGÅRKVÄLL

Jahapp vad ska man börja med !?
vi stack ner till stan och sen stack vi till viktoria (det är altså jag, lina, pierre och johan jag snakkar om nu). vi chillade där i ca two hours och sen drog vi då till "festen" . det sög så jävla hårt så vi drog tillbaka till viktoria. hahahahha altså seriöst ni måset vara dom roligaste personerna ever <3 sen blev det att sticka till stan och lämna pierre på busstationen och sedan dra till max eftersom mina andra kompisar var där =) då chillade vi där ett tag sen drog vi vidare till johan och där låg jag typ i hans soffa och ville sova. hahaah fast ah. heh . sen var klockan mkt så vi cyklade tillbaka till viktoria där vi skulle slocknade efter många om och men . (?)  . okej

FAIL 1 - "festen"
FAIL 2 - rammla med cykeln
efterföljder av FAIL 2 - hål på byxorna, uppskrapad hand och hyffsat stort sår på knäet
efterföljder av efterföljder av FAIL 2 - det blv blod från mitt sår i viktorias säng
FAIL 3 - lång repa på min mobil

bra jobbat isabell (Y)

Men kvällen var iaf jätterolig, ni är bääst <3

jag har tyvärr inga bilder, det får ni hålla utkik på vikkkiiiss blogg kankse =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0