it's so unreal

dagen har varit dryg som fan .
började med mattelektion som hade varit okej om den hade varit 30 minuter kortare. sen hade vi bild och det var typ ändå hyffsat roligt. vi ska göra ett mönster som ska upprepas, sen ska vi scanna i det och sen färglägga med ps, och sen blir det en bordstablett =) lunchen var okej. sen hade vi engelska och vi hade massa grammatik-shiet och det suger. sista lektionen var fysik och det blev inte mycket gjort. vi har iaf prov på tisdag (om laddningar och ström och blablabla) och det känns som att vi började jobba med det nyss. aja det får funka !

känndes iaf skönt att sluta, fast mindre skönt känns det inte fanns tid idag för mig att knäcka till ryggen. så jag måste förmodligen ha detta helvette hela helgen. om jag har tur blir det kanske på måndag iaf............ fan jag vill inte ha ont.


fick ett sms av fia idag då hon frågade mig om jag minns vad vi gjorde för exakt ett år sedan.
vi var iaf i hemavan med 9b, helt underbar resa, saknar många </3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0