less

altså jag är så sjukt jävla less på min blogg.
eller inte på bloggen men på designen. jag tycker att den är så sjukt risig och simpel. jag borde ordna mera underkategorier. jag har ju t.ex FOTO som en kategori men jag borde fixa typ natur, människor osvosv under det. + att jag borde fota mera och lägga in mera bilder. jag borde även styra upp min header för det ser verkligen ut som skit.

snälla ge mej energin att orka allt jag vill göra?

jag funderar faktikt till och med på att göra en ny blogg eftersom att namnet fuljevel är så sjukt dåligt. jag vet inte varför jag heter det och jag hatar det . altså det värsta är att jag säkert kommer göra en ny blogg eftersom det är SJUKT jobbigt att ordna i kategorier eftersom jag har så många inlägg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0