lördag&söndag

igår blev det INGET bloggande och det skäms jag för (hehehe verkligen)
vi begav oss ut med skotern för att möta massa männsikor! vi begav oss till vorstjärnstugan och det var väl helt okej =) det blev att sitta ute och sola litegranna. Sedan for vi hem och fixade oss och sen begav vi oss till frostkåge med samma gäng för att äta middag. det var jättetrevligt och verkligen kul att träffa linnea igen=)

idag har jag, viccan, pappa och tyra varit i malå. det har varit UNDREBART väderoch många härliga åk i backen. tyvärr har jag inte min mobilsladd här hos pappa så ni får inte se några bilder idag, men säkerts enare någon gång =)



tyvärr kunnde jag inet vara med mina trevliga kompisar igår/inatt. men vi måste hitta på ngt mer snart så jag och får bara med och busa litegrann=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0