random

Ikväll kommer massa trevliga dudes hem till mej. undra vad vi ska hitta på men ngt roligt blir det ju alltid ! ;D jag ska bara försöka få iväg mamma och bennet till stugan och det går trögt.... mamma vill inte. aja det får funka ändå !

Idag har jag iaf städat och det behövdes. jag minns inte när mitt rum var såhär prydligt sist (A) jag har ävan bakat två kladdkakor till ikväll och jag HOPPAS för hela mitt liv att dom står kvar på balkongen där jag ställde dom. vem vet ngn hungrig uteliggare eller skata kanske har tagit sig en mumsbit !

Jag har ingen vettig bild att lägga ut, så ni får istället FÖRESTÄLLA er en bild på 2 perfekta kladdkakor som håller på att bli uppätna av 7637 skator. PERFEKT =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0