snart är det skola igen =(

Hallojj, detta kommer bli det enda blogginlägget idag. och det kommer att vara kort och tråkigt och utan bild. jag sitter nämnligen vid mammas dator och jag ska strax iväg mot kusmark!

Idag har jag vare på stan och kollat om sommarjobb och det gick åt skogan. pallar inte att inte få ngt... fyyyyyyy va dryyygt. hoppas att det går iaf..
sedan tog jag mit en löparrunda och det gick väl hyffsat. jag har nu lovat migsjälv att 2 ggr i veckan är MINIMUM.

om 20 minuter går min buss så jag ska nog inte skriva nå mer nu =) har ändå inget vettigt att berätta, och mammas tangenbord var äckligt, eller haha det är bara jag som är van vid mitt som är typ cp, så därför känns detta jätte-......konstigt..

hos bina blirde iaf film, spel, gh och en hel drös av skratt =) blir även att sova där för min mamma pallar inte hämta mitt i natten och det gå ringa bussar hem . kommer bli skitkul <3<3
blir att sova borta imorgon oxå . men ändå najs, PEPPA IMORGON

Postat av: Sofia

SV: Jadå, jag ska. Men helst inte över bloggen.

2009-04-18 @ 01:12:17
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0