some day..

dagen har varit okej
men inte mer än okej
lektionerna har vare okej
allt har varit okej


var ute på en hyffsat lång prommis med zakke.
det var galet skönt. jag älskar att vara ute och gå. och ibland (ganska ofta om man heter isabell pettersson) behöver man vara för sig själv.
att prommenera är ett bra sätt att rensa sina tankar. man hinner tänka igenom massa utan att bil distraherad. och det är just vad man behöver ibland.



denna bild är tagen förra året ngn ggn
zakkeponken är mkt söt
älskar honom =)




nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik, snakkar lite på msn oxå men bara om oviktiga saker. altså jag vet inte vad jag skulle säga om hur jag mår. jag känner mej glad, fast samtidigt ledsen. jag känner mig lugn fast samtidigt ...uppriven.

aja, detta inlägg blev ganksa konstigt. typ stelt, seriöst.
för att lätta upp stämmningen lite kan jag säga att jag älskar sport-bröd-mackor med skinka och tomat på =) det är gott som fan och jag åt nyss en =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0