still waiting

Igår var jag väldigt dålig på att blogga.
Och jag tror att jag kommer vara lika dålig idag.

Dagen började med att jag försov mig. vaknade just när första lektionen började så jag kom 40 minuter för sent. Jag är typ ändå stolt för det är bara första gången efter jul :) Efter det blev det cad och fick fick veta betygen i tms och jag är väl nöjd antar jag. Lunchen smakade bajs (okej inte mackorna) och sen gick jag, lina och viktoria på stan och köpte vårens första mjukglass. lakritsströssel och violsås FYFAN va gott det var. Efter lunch började vi på vårat grupparbete om vattenkraft på nkn, och sen hade vi matte kvar. Efter vi slutat drog jag och emma på gymmet och det var lika tråkigt som vanligt !



Förövrigt så undrar jag vad det är för fel på mej. Jag är hungrig HELATIDEN och tänker på mat varje sekund jag är vaken. Jag kan seriöst äta hur mycket som helst, jag blir aldrig mätt. Det är jobbigt. som fan.  =(
om ngn har lösning på problemet så meddela mig FORT SOM FAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0