TE1B IS THE SHIET

jahaja, nu sitter jag här, på min datorstol
någon som är förvånad ? =D

Dagen började med svenska som var jävligt onödig, sen hade vi cad och det är ju kul. Lunchen var najs och sen hade vi hål som var mindre najs. Efter det hade vi nk och naturkunskap MÅSTE vara det tråkigaste ämnet ever, vårat grupparbete går åt skogen . Sista lektionen var matte och vi började med andragradsekvationer vilket är najs men jag pallade inte. sedan blev det en joggingtur och jag hatar det .....
Vi har även fått våra närvaro-papper och gunilla måste verkligen gilla mej för + fyra ställen där jag BORDE fått försening/gått tidigare/frånvaro så är det en vit och fin ruta ;) HAHAHAH

IMORGON har vi bara två lektioner, fysik-labb och datakunnskap. Det är väldigt många som tänkt skolka och får se hur jag gör men det lutar åt att fara på skoln ändå. =)


detta blir första påsken på typ 984729 år som jag INTE ska till ammarnäs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0