the sun shines on the outside

dagen har väl varit som många andra dagar.
vaknade och steg upp, åt och gick ut medhunden. sen har jag suttit ute och solat lite och sen tänkte jag ta 14.10 bussen till stan men det gick åt skogen eftersom det är annandagpåsk, så tyra fick skjutsa mig till kåga istället.
när jag kom till stan var jag megaglad och solen är helt underbar. så jag gick til lina och sen mötte  vi johan och sen gick vi på stigs och köpte glass. det var riktigt mysigt.
sen kom man hem igen och finns inte så mkt att berätta.....

undra vad man ska göra ikväll,.



vet inte om jag lagt ut denna bild förut på bloggen,
 gillar den iaf och den r tagen 2007 tror jag






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0