worm-rose

Altså när klockan börjar bli frammemot denna tid på dygnet så uppdaterar aldrig ngn sin blogg nåmer. det suger som fan. vad är det då tänkt att jag ska göra resten av kvällen/natten? och nej sova är absolut absolut inte ett alternativ !

jag ligger iaf i min säng och snakkar lite med viktor niklas & johan på msn, sen lyssnar jag såklart på musik från spotify. vad gör jag mer? inte ett jävla piss. jag har sjukt jävla tråkigt.
snälla om ngn vet vad man kan göra kvällar som denna så BERÄTTA FÖR MEJ, och som sagt; sova är absolut absolut inte ett alternativ !


såhär kul har jag
och om ngn klagar på att bilden är ful så kan jag bara berätta att det FAN inte är så jävla lätt att rita en maskros i paint när man inte ens har en mus och måste rita med grejjen på laptopen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0