hur jäkla många test har jag gjort på denna blogg egentligen? svar; VÄLDIGT MÅNGA

Födelseplats: Skellefteå
Bor: Skellefteå
Hårfärg: mörkbrun
Längd: ca 8 cm längre än jag vill vara
Skostorlek: ungefär 2-3 storlekar större än vad jag vill ha
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: RAWRigt lejon
Kär?: småförälskad i alla

Har du under den här månaden:
Druckit alkohol? ao
Rökt? nej fyfan
Shoppat? går inte undvika
Bakat? nej, men käkat kladdkakesmet
Motionerat? gymm1
Solat? nejnejnej

Antal:
piercings i örat: 3
tatueringar: inga =(
syskon: 2 halva och 3 låtsas
saker jag ångrar: ganska många...
skor: ingen aning
Antal mascaror: typ många xD

Antingen eller:
Pepsi eller coca cola: cola
Adidas eller Nike: doesnt matter
Choklad eller vanilj: Choklad
Kärlek eller sex: Kärlek 
Tacos eller pizza: Tacos
Läppstift eller läppglans: Läppglans
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: cider

Ärligt:
Svär du? för ofta
Sjunger du? ibland (A)
Duschar du varje dag? neppp
Gillar du skolan? nej men det funkar
Kommer du överens med dina föräldrar? för det mesta
Tuggar tuggummi? sällan
Gråter du? typ helatiden (A)

Har du någonsin:
Tagit droger? Aldrig.
Blivit nedslagen? nejj
Druckit whiskey? smakat xD
Ljugit om din ålder? nejjj
Bråkat utan anledning? vetinte
Kallat dina föräldrar cp?ja typ, mamma har nog fått höra det mesta
Varit uppe 24h? jappp det har jag !

I framtiden:
Namn på barn? det får vi se !
Hur vill du dö? "jag vill dö istället för ngn annan" -det ålter klychigt
Vad vill du bli när du blir gammal? inte gammal iaf :)
Hur vill du gifta dig? utomhus=)
Vart vill du bo? STOR FIN villa ngnstanns
Drömjobbet? Fotograf UTAN TVEKAN

Brukar du:
Lyssna på musik? jaaa =)
Äta mat? jag är ALLTID hungrig
Dricka alkohol? händer
Vara lat? typ helatiden
Skratta: hahahahah nej inte alls (A)
Kramas? jaaa :]
Sova? japp, fast kanske för lite (A)
Jobba? ibland
Skolan: jajjemen !
Ha pengar? jo, men vill ha MERA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0