det regnar.......

Gårdagkvällen var mkt rolig, =)
den spenderades hos natta med henne, sandra, viktor, viccan, andreas, sara, fia och ewe. vi hittade på allt möjligt busigt och det var mkt skojj=)

idag är jag mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mtk mtk mtk mtk mtk mtk mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mtk mtk mtk mtk mtk mtk mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mtk mtk mtk mtk mtk mtk mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mtk mtk mtk mtk mtk mtk mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mtk mtk mtk mtk mtk mtk mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mtk mtk mtk mtk mtk mtk mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mtk mtk mtk mtk mtk mtk trött (okej dedär var överdrivet), men jag är iaf lite trött.
om jag inte hade vare ensam hemme idag när jag kom hem från kåge hade jag fått damp. jag känner verkligen att jag inte orkar med endel folk just nu. men som tur var är jag ensam och kommer förhoppningsvis vara det i ca 1 timma till



ikväll tror jag att jag och viccan skulle hitta på ngt =) det är ju synd om den flickan eftersom hennes pojke sticker till tyskland HELA påsklovet, så hon får lov att klara sig med mig och alla andra galenpannor=)

denna bild är tagen sommaren 2007, du är mkt söt=)




Postat av: Sofia

Megafin bild på en megafin flicka<3

2009-04-10 @ 19:25:36
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du har blivit utmanad^^

2009-04-10 @ 20:52:52
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0