jag hatar att skriva kreativa rubriker =D

igår stack jag till lina vid 7 tiden.
jag blev typ deprimerad när jag kom ut genom dörren eftersom jag märkte att det snöade (både för ATT det snöade, och för att jag tänkte på mitt hår) . där var iaf johan och pierre och efter ett tag kom viktoria =) vi gick på hemmakväll och hyrde film och på ica och köpte popcorn. sedan såg vi filmen och sen stack grabbarna tillbaka på lanet.
och då blev det världens pratstund. jag lina och viktoria satt länge och snakkade om det mesta, och det var riktigt skönt =) tack tjejer ni är bäst <3
senare på kvällen stack vi till ssu-lokalen för att kolla in om alla datanördar hade det kul. och fyfan va risigt =D hahahahh jag är verkligen inte avis ! xD


bubblor =)



Nu ska jag sätta mig och skriva ett CV
.
HAHHAAHHAHAH LOL. men ja det känns bra, fast lite roligt. vi får se hur det går
om ngn har ngt tips till en oerfaren cv-skirvare så tell me=) jag har iaf mamma till hjälp :D

Postat av: heeeeeeeeeeee

puss :)

2009-04-15 @ 21:36:31
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: binis

vars ska du söka till för nått sen då ? haha eller va ska du använda cvt till alltså ? ;)

2009-04-16 @ 00:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0