2 lektioner sen påsklov !

-imorgon efter skolan blir det nog fika/äta med vikki och ngn mer, =)
-på kvällen blirdet dra till kååååge och vara emd mina älsklingar
-fredag är jag öppen för förslag men pappa å tyra kommer emd 99% säkerhet tvinga mej att vara inlåst i vårat hus i kusmark fyfan va kul, nån som vill joina? =D
-lördag blir det sleepover hos vikkiee med trevliga personer, blir nog lika mkt sömn som förra gången ungeför (hahahah så blir det om man är emd johan och pierre mitt i natten) xD
-sen har jag en HEL VECKA utan exakt planering, men saker som filmkväll, te-fest och annat kommer FÖRHOPPNINGSVIS upp på schemat :D





HAHAH TAGGA GLAD ISABELL I ENGLAND
saknar brighton och VILL HA SOMMAR





Postat av: bina

ngt med många + mig tack ! Jag är trots allt hemma nu!!!!!! :):):):):)

2009-04-13 @ 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0