tagga sommar =D

jag säger bara en sak;
DET ÄR GANSKA VARMT UTOMHUS

jag var nyss ute och joggade, och jag hade på mej för mkt kläder... hahah . det känns så jävla skönt, SNART ÄR SOMMAREN HÄR ! =D
om drygt en vecka är det första maj, sen är det bara en månad och då är det juni. det är GALET! sommarlovet är sjukt nära, och det är så jävla skönt. ! =D

en annan sak som är SJUK är att vi snart gått en tredjedel av gymnasiet. tänk EN TREDJEDEL. det är sjukt . det känns som att det var nyss vi började och snart är första året avklarat.
för att förtydliga begreppet en tredjedel kommer här en bild;


Postat av: johaen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa :D:D:D:

2009-04-22 @ 17:42:49
Postat av: pitt

HAHHAHAHAHHAHAHHAHHA KAN DU SLUTA ;D

2009-04-22 @ 17:49:51
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Lina

mkt fin bild, jag önskar jag kunde göra en sådan fin :]

2009-04-22 @ 19:32:28
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0