what if you were the one

hahahahaah det värsta är , att man inte ens märker på min statestik att jag nu för tiden är en så kass bloggare xD det är ungeför lika mkt nu som förut x)

men iallafall så kan jag ju berätta lite om denna vecka och hur den hitills sett ut och hur den kommer att se ut dom dagar som är kvar !
veckan började iaf med måndag (kors i taket), och då fyllde allas våran NORTEX år, mkt trevligt för han=) sen vet jag inte om det hände ngt speciellt. jag försökte vara duktig och räkna matte på kvällen men jag är bara omotiverad hela tiden ..
tisdag var det igår och tror inte att ngt speciellt hände i skolan förutom att emma var jättenegg hela dagen, sötplutt =) på kvällen blev det att vara med robin!
idag är det onsdag och idag är faktiskt johan&johannes födelsedag, grattis grabbar ! skoldagen har väl typ vare fram och tillbaka. ikväll borde jag plugga och jag borde städa och jag borde en massa saker .. frågan är bara hur mkt ork jag har .
imorgon är det torsdag och då är det VALBORGS! =D det blir att hänga med massa roliga folk som först ska komma hit till mej , sen blire dra ut och elda=D. skoldagen kommer bland annat bestå av min&lina&johan&pierres idrottslektion (Y)
fredag händer inte mycket. blir väl en vilodag =) ska bara sitta och chilla och njuta av en ledigdag x) näemen vi får se vad so händer=)
lördag fyller andreas 18 =D vi får väl se vad som händer resten av dagen =)
söndag ska jag SOVA


oredigerad bild bara för att pigga upp inlägget=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0