what to do?

detta blir mitt första inlägg idag, och jag vet inte alls vad jag ska skriva.
det brukar vara så att första inlägget går hyffsat bra at skriva, men nu har jag ingen inspiration. inget vettigt händer, ingen vettig människa gör ngt speciellt, och inte jag heller.
allt är bara som vanligt

det är gasnka konstigt. man vill att saker ska hända, men samtidigt om ngt händer vill man bara att allt ska vara som vanligt. - fast ifs, det man menar med att ngt ska hända, är ju förståss att man vill ha en positiv förändring i sitt liv. ingen går ju precis och önskar sitt liv ska bli skit -.
men som vanligt är egentligen bara ett annat ord (okej det är två) för den trista vardagen. den trista vardagen som man jämt upplever. den trista vardagen som man vet exakt hur den är.
den trista vardagen är trygg. och det är ju bra - om det är trygghet man söker.
men så är inte alltid fallet. ibland vill man ha spänning, förändring. något nytt.
men hur ska man göra för att detta ska ske? vilket är det bästa sättet ?

jag vet inte om jag ska vara ärlig. jag har ingen jävla aning.
det är de som gör den trista vardagen ännu gråare.

och med allt detta vill jag bara säga en sak till alla mina kära medmänniskor;
TAGGA LIVET


mobilkamera-foto.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0