aint no sunshine

idag blev det en sväng på solbacken med tyra
vi skulle ju altså köpa födelsedagspresent till min pappa. det blev presentkort på jula (Y) sedan blev dte jakt efter hundkorgar och lite handlande på maxi. yay kul som aldrig förr.
sen när vi kom hem så blev det att gå ut och gå en ralativt lång prommenad med zakkepojken, och efter det har jag legat och halvsovit i min säng. jag är SJUKT trött vet inte varför ;S
ikväll blir det ju som sagt var att jobba på folkan. det ska ändå bli kul. först "flärtdkvällen" med modevisning, smycken, smink, linedance och massa mer (okej även om vi inte kan delta så blir kul att kolla om vi hinner), och sen är dte alltid kul att stå i baren och sälja sprit. seriöst det låter kanske lite kul men FAN vad kul det är, kan fan tänka mej en framtid som bartender.
Det slutar klockan 1 och då ska vi städa (Y)

Imorgon blir det iaf att SOVA !!!!!!!!!

och den borde jag jobba med engelskan. men altså det finns ett litet problem som kan bli till ett gsanka STORT problem. att loga in på skolan server brukar ALLTID lagga, och om det gör det imorgon är jag körd. jag har inte ens ett halvt A4:s text.... bra bra bra bra bra or not. jag skriver iaf om barriär-revet som ligger utanför australien. heh. jag borde egentligen oxå göra klart min power-point-presentation och jobba igen på caden. men ah lycka till. fan ;S jag pallar inte mass skolarbete det suger ;S

och eftersom jag nu är hos pappa så kommer det inte att komma någon kreativ bild. utan anntingen blir det ett gammalt foto från typ 2007 (jag har väldigt begränsat många bilder på datorn här) eller randombild från google, vad är bäst?


GE MIG SOMMAR !!!!!!!!!!!!
klaga inte på bilden, den är tagen med mobilkamera xD
i KUSMARK! :D :D :D

Postat av: Sofia

SVAR: Hahahahahha du är ju bäst!!xD

2009-02-21 @ 20:56:45
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Lina

Så fin bild! :O :)

2009-02-22 @ 00:35:11
URL: http://linaekesryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0