ALLA ÄLSKAR SKELLEFTEÅ AIK

Nu för ett tag sen kom jag hem från hockeyn.
Det slutade med förlust men det var ändå en hyffsat bra match. Jag deppar iaf inte ihop nu men visst hade det vare roligt med vinst. =) UNDRA BARA VILKA VI KOMMER FÅ MÖTA HÄRNÄST !

Imorgon blir en riktig chillardag. pappa och tyra skulle dra till norsjö så jag är ensam hemma hela dagen. SKÖNT SOM FAN ! blir säkert ut och gå i det underbara vädret (som förhoppningsvis håller i sig hela sportlovet snällasnällasnälla?) eller göra något annat busigt i snön.

Just nu för tillfället känner jag mig ovanligt glad, fråga mej inte varför ! =) men ah jag känner mig typ pepp på allt och jag kommer få ett JÄTTEROLIGT lov med massor av roliga saker och massor av roliga människor !

JAG SKITER I ATT LÄGGA UT NGN ROLIG BILD !


Postat av: bina

jag fyller år imorgon ! :D:D

btw så följer jag gärna ut en sväng och går (give me a call eller mess)!

2009-03-01 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0