don't close your eyes, what if i disappear

Nu har jag gjort klart all matte som man behöver,
varför sitter jag fortfarande och jobbar med B-uppgifterna ?!
kanske för att jag satsar på mvg i matte b
men vad spelar dom här uppgifterna för roll ? xD

*samtalet med migsjälv fortsätter i all oändlighet*



Min syster skickade just en bild på sin tatuering.
den är inte färdig än, bara konturer än, så hon ska fara och få ifyllnad (färger och skuggor) någon gång.
Men det var iaf GALET snyggt !



HA EN BRA FORTSATT BRA KVÄLL!
pussss darling

Postat av: Lina

SÅ SJUKT SNYGG DEN BLEV !! :D

Jag är inte så mycket för stora tatueringar, men den där blev RIKTIGT snygg ;)

Hon har fått smak efter sin yngre kusin tror jag bestämt!

2009-02-10 @ 18:05:38
URL: http://linaekesryd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0