@FOTOKLUBBEN

Nu har jag och Lina varit på fotoklubben
SJUKT KUL!. tiden försvann och det känns VERKLIGEN inte som att vi vara där i 3 timmar! Vi hade iaf musik-tema och tog bilder med gitarr, trumpinnar och mikrofon. men vi tog även andra bilder i jätte-sackosäck + ryggbilder. Det blev väldigt najs=) Imorgon ska jag sätta mig och kolla igenom bilderna och börja redigera, så får ni säkert se ngt här=) + att ni får hålla utkik på dom (förhoppningsvis) megasnygga bilderna på mig på linas blogg!

Förutom dedär händer en annan mkt trevlig incident

jag och lina blev INLÅSTA ! när vi var fördiga och hade packat ihop och skulle sticka så var det KOLAVART i rummet utanför studion, och vi närkte att alla stuckit + att en mellandörr var låst så vi kunnde inte ta oss därifrån det hållet . så vi gick tillbaka till studion och där finns det även en annan dörr, och när det var kolsvart bakom den dörren började vi LITE SMÅTT drabbas av panik ! vi kom iaf till en annan dörr som OXÅ var låst och seriöst det var fan LÄSKIGT! Tillslut hittade vi iaf en dörr som vi fick upp med våld, och jag kan LOVA att jag aldrig tidigar blivit så glad av att komma ut i friska luften !

Men som sagt,
IMORGON kommer nog förhppningsvis ngn bild, och om ni kära läsare har tur kanske lina hinner redigera ngn bild på mig ikväl som hon lägger ut ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0